Auteur Topic: www.easy-geluidsisolatie.nl review/aankoop ervaring  (gelezen 673 keer)

Offline devin

• Senior driver
  • **
  • Aantal schouderklopjes 5
  • Geslacht: Man
  • Suzuki Swift Exclusive
    • Bekijk profiel
www.easy-geluidsisolatie.nl review/aankoop ervaring
« Gepost op: 5 juli 2015, 15:16:31 »
http://www.easy-geluidsisolatie.nl/merken/merken/easydemp-bitumen-ontdreuning.html

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf gehad!
Ik had de demping platen besteld via de webshop,en betaald met paypal. Paypal maakte er een vertraagde betaling van en zou pas 2 weken later betaald worden aan easy geluidsisolatie. Vrijdags een mail gestuurd of ze alstublieft zsm de bestelling konden leveren. En op goed vetrouwen dat de betaling ook daadwerkelijk overgemaakt is,heb ik de bestelling de maandag daarop mogen ontvangen.

Na de betaal datum stond er weer een dpd meneer met een pakket voor de deur. In eerste instantie dacht ik dat het inbouw paneel was voor de radio. Maar het was weer dezelfde bestelling die ik een paar weken eerder al ontvangen had! Een mail gestuurd met mijn contact persoon  toen,en het verhaal voorgelegd. Ik had vertelt dat er geen retour bon in zat,en dat ik op vakantie ging. Dus dat het minimaal 2 weken ging duren voordat ik het kon retourneren.
de mail die ik daarop terug kreeg was, het is inderdaad intern mis gegaan met de bestelling. Je mag de bestelling kosteloos houden. En een hele fijne vakantie!

Al met al prima kwaliteit producten snelle levertijden en snelle reacties terug.

Een tevreden klant!

Offline VandenOstende

• Genius driver
  • Aantal schouderklopjes 7
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
|CAR| -Renault Clio Phase II 1.2                    1998
|CAR| -Suzuki Baleno GLX 1.6                       1995
|CAR| -Suzuki Swift GLX 1.3DDiS @ 106pk                 2013
|CAR| -Suzuki S-Cross GLX ALLGRIP 1.6DDiS @165pk        2014