Auteur Topic: Dutch Tuning Weekend Zuidbroek / 28 en 29 november 2015  (gelezen 3060 keer)

Offline Swift_Sport_pascal

• Senior driver
  • **
  • Aantal schouderklopjes 11
  • Geslacht: Man
  • the eagle has landed :D
    • Bekijk profiel
Re: Dutch Tuning Weekend Zuidbroek / 28 en 29 november 2015
« Reactie #15 Gepost op: 3 november 2015, 20:27:26 »
Mee eens met maarten, laat het dan liever schieten en weer gezellig als club dan ieder voor zich..

Offline SmileyMF

• Little Maniac
  • Aantal schouderklopjes 41
  • Geslacht: Vrouw
  • There's no such thing as magic!
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 4 november 2015, 02:56:49 »
Heb al overlegd met jullie en ik haak af. Vind dit persoonlijk niet iets voor de club. Mijn motto is samen uit samen thuis.

Helemaal mee eens Maarten. Wijzelf haken ook om diezelfde reden af. Denk ook dat een ieder moet beslissen of ze heen willen gaan maar dan meer uit zichzelf en niet als club zijnde.
Over de organisatie lijkt ook niet helemaal goed nagedacht. Het lijkt een beetje te groot te worden om met een hand vol mensen in goede banen te kunnen leiden. Uiteindelijk heeft het potentie voor een grote en leuke meeting maar niet in de huidige uitvoering.
Proud owner of a Swift (2008) & SX4 (2007)

Offline Unmortal

• Daredevil
  • Aantal schouderklopjes 10
  • Geslacht: Man
  • Helaas single zoekt en leuke swifster
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 4 november 2015, 20:17:50 »
Als Ik eerijk ben na lezen van deze post heb ik er persoonlijk na zitten kijken.
naar die plek en wat ik zou moeten regelen allemaal.
en dan is het zowiezo een nee voor mij niet omdat niet wil maar meer in de portomonee  ;)

Heb wel een ander ideetje teminste alleen dat vraagt meer mensen met een doel.

Ik ben 1 keer op de transport beurs in Gorichem geweest natuurlijk niks met onze autos te maken alleen die gebouwen waar het in plaats vindt zou je heel makkelijk kunnen ombouwen to car meeting gelegenheid. alleen je heb heel wat mensen nodig dan een paar clubjes mocht je daar de aandacht willen trekken. (dit bedoel ik niet negatief!!)

Maar ik denk wel dat er tijden zijn dat die gebouwen dus niet ingebruik zijn en dan komt er een mogenlijkheid.

In Gorichem is ook wel is bedrijfs beursen in zulke hallen zou je autos apart op kunnen stellen en zelfs merken representeren of aparte oldtimer enz enz
en light meer in het land dan helemaal boven in. 

Je zou zelfs de hallen of 1 hal in kunnen delen per auto merk of paar club autos bij elkaar met representief reclame van dit is mijn club.

alleen ik vraag me af of het mogenlijk zou zijn eens in het jaar daar iets voor elkaar te krijgen aangezien het best groot is.

is gewoon een wild idee dat bij mij te binnen schiet mocht je denken van ?  ;)

Het zou wel leuker zijn als iets meer meetings in jaar kunnen krijgen of en nieuwe kunnen opzetten.

:P maar effe back to topic deze meeting ben ik ook niet na toe.
[BLA]Unmortal / Steam. / Je kan me ook emailen vanaf Suzukimaniacs. / scavenger for parts / Suzuki RB 50 MINI GXSR GAG / zoekt een leuke swifter