Auteur Topic: Mededelingen en ideeŽn voor het forum  (gelezen 24640 keer)

Offline KingOfPop1981

• Forumbeheerder
  • Big Maniac
  • Aantal schouderklopjes 122
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
Re: Mededelingen en ideeŽn voor het forum
« Reactie #240 Gepost op: 1 oktober 2015, 03:18:22 »
Er zijn wat problemen met Imageshack, dat is de host waar wij een account hebben die voor opslag van forum afbeeldingen. Volgens ImageShack zijn deze uiterlijk het weekend opgelost. Tot die tijd zullen dus veel afbeeldingen het niet doen.

Offline DennisvdK

• Genius driver
  • Aantal schouderklopjes 19
    • Bekijk profiel
« Reactie #241 Gepost op: 15 juni 2016, 21:03:07 »
Nou vindt ik het nog steeds een leuk forum om geregeld de berichten te lezen en ik lees ze allemaal elke paar weken, helaas heb ik niet vaak de mogelijkheid om erop te reageren.
Nou ga ik binnenkort weer even goed zitten voor het fotoalbum wat recentelijk is geÔntroduceerd, daar ben ik echt blij mee.

Echter vind ik persoonlijk de topics zoals "Suzuki SJ410" van wat was het 1983 of 1987 en eigenlijk alles wat ouder is dan 2006 iets wat het forum overzicht erg vertroebeld met irrelevante modellen. Het is altijd een goed initiatief om het forum te verrijken met informatie en aantrekkelijk te houden voor nieuwe en de huidige leden, maar dit is wel een beetje beneden niveau, als ik eerlijk mag zijn.

Voor antiekers zullen echt wel internationale forums bestaan die daar beter informatie op kunnen geven, laten wij het lekker modern houden.

Offline Witte YP6

• Daredevil
  • Aantal schouderklopjes 7
  • witte swift met grote achter spoiler
    • Bekijk profiel
« Reactie #242 Gepost op: 15 juni 2016, 23:05:19 »
Nou vindt ik het nog steeds een leuk forum om geregeld de berichten te lezen en ik lees ze allemaal elke paar weken, helaas heb ik niet vaak de mogelijkheid om erop te reageren.
Nou ga ik binnenkort weer even goed zitten voor het fotoalbum wat recentelijk is geÔntroduceerd, daar ben ik echt blij mee.

Echter vind ik persoonlijk de topics zoals "Suzuki SJ410" van wat was het 1983 of 1987 en eigenlijk alles wat ouder is dan 2006 iets wat het forum overzicht erg vertroebeld met irrelevante modellen. Het is altijd een goed initiatief om het forum te verrijken met informatie en aantrekkelijk te houden voor nieuwe en de huidige leden, maar dit is wel een beetje beneden niveau, als ik eerlijk mag zijn.

Voor antiekers zullen echt wel internationale forums bestaan die daar beter informatie op kunnen geven, laten wij het lekker modern houden.

ik ben het niet met jou eens dennis
het forum is er voor iedere suzuki rijder dus boeit het niet als hier iemand zit met een suzuki van voor 2006
naar mijn mening zou ik er nog een swift bij willen hebben vanaf 1989 tot 2005 want die auto's hebben iets wat mijn liefde voor suzuki is
life starts @ 600 bhp
http://sixxammusic.com/
wie laag is schraapt of moet omrijden
gaat nu kaal door het leven
te herkennen aan een witte swift met een grote spoiler achterop

Offline cabrio_rob

• Racer
  • Aantal schouderklopjes 37
    • Bekijk profiel
« Reactie #243 Gepost op: 16 juni 2016, 20:16:41 »
Dennis, ik hoop dat mijn cabrio uit 1994 je niet vertroebelt. Oftewel wat Vincent ook zegt: iedereen is hier welkom.
En laten we het aub niet hebben over "beneden niveau" want dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Niet iedereen kan een Suzuki permitteren die jonger is dan 2006.
Cabrio rijden is voor mij volop genieten van het leven

Offline KingOfPop1981

• Forumbeheerder
  • Big Maniac
    • Bekijk profiel
« Reactie #244 Gepost op: 16 juni 2016, 23:18:50 »
Standpunt van de club is dat IEDEREEN met een Suzuki (en soms ook zonder) welkom is. Ongeacht leeftijd, leeftijd auto, type auto, getuned of niet getuned. Wij hebben juist graag de allernieuwste en de oudere modellen bij elkaar.

Als dit beneden het niveau van iemand is dan is hij of zij altijd vrij om te gaan.

Offline DennisvdK

• Genius driver
    • Bekijk profiel
« Reactie #245 Gepost op: 16 juni 2016, 23:37:06 »
Okey, misschien is de woord keuze niet helemaal correct (netjes). Het is gewoon dat we deze club begonnen zijn met 2006 modellen en jonger, soms was oudere modellen erbij, maar altijd Swiftjes. Toen kwam er een SX4 erbij, en wat andere modellen/merken. Het waren altijd iets van 4 categorieŽn en nu ...

Geen enkele auto is minder dan een andere auto laat dat duidelijk zijn. Echter ik vindt het jammer dat het hele forum overzicht met alle suzuki modellen op staat tot 30 jaar terug. Wellicht is er een manier om dit te categoriseren en het forum overzicht, compact en duidelijk te houden. Het is nu zo'n ratjetoe.

En iedereen is welkom, straks komen ook nog Suzuki motoren en Suzuki buitenboord motors erbij snapje? We slaan een beetje door op deze manier.

Offline KingOfPop1981

• Forumbeheerder
  • Big Maniac
    • Bekijk profiel
« Reactie #246 Gepost op: 16 juni 2016, 23:47:48 »
Het forum is begonnen als club voor alle Suzuki rijders. Dat het toen toevallig vooral Swift rijders waren dat kwam nou ťťnmaal zo uit. Daarom heeft de Swift vanaf 2006 tot op heden ook een aparte sectie.

De reden dat het bij de Maniacs ook zo goed gaat met de club, en er geen gezeur is zoals bij veel andere clubs die op sterven na dood zijn, is dat het voor iedereen toegankelijk is.

Het Swift board en het overige modellen board zijn vanaf heden inklapbaar. De in/uitklap button kan je vinden aan de rechterkant van de blauwe titelbalk. Dan kunnen leden zelf bepalen wat ze willen zien bij openen forum gedeelte.

Offline DennisvdK

• Genius driver
    • Bekijk profiel
« Reactie #247 Gepost op: 16 juni 2016, 23:51:58 »
top ;)

Offline Unmortal

• Daredevil
  • Aantal schouderklopjes 10
  • Helaas single zoekt en leuke swifster
    • Bekijk profiel
« Reactie #248 Gepost op: 19 juni 2016, 02:00:26 »
Dennis maak je geen zorgen heb toch geen geld voor een suzuki moterbootje  :P
en hoe zou ik dan op een meeting komen  ;D

maar effe zonder plaag ik begrijp wel wat je bedoelt is nu steeds zoeken in een eum warboel  ;)
[BLA]Unmortal / Steam. / Je kan me ook emailen vanaf Suzukimaniacs. / scavenger for parts / Suzuki RB 50 MINI GXSR GAG / zoekt een leuke swifter

Offline KingOfPop1981

• Forumbeheerder
  • Big Maniac
    • Bekijk profiel
« Reactie #249 Gepost op: 19 juni 2016, 02:42:39 »
Dennis maak je geen zorgen heb toch geen geld voor een suzuki moterbootje  :P
en hoe zou ik dan op een meeting komen  ;D

maar effe zonder plaag ik begrijp wel wat je bedoelt is nu steeds zoeken in een eum warboel  ;)

Volgens mij staat het aardig gesorteerd allemaal.

Offline DennisvdK

• Genius driver
    • Bekijk profiel
« Reactie #250 Gepost op: 19 juni 2016, 14:07:16 »
De modellen staan op alfabetische volgorde.
Het is even zoeken, maar wel fijn dat je de forums kan dicht klappen. Dat wist ik toen nog niet. Maakt het overzicht wat compacter en duidelijker.
Misschien kan je forum > subforum > subboard maken. Al er al zoiets is bij de Swift bouwjaren. Zodat je de inklappijltjes niet hoeft te gebruiken.

Zoals de aangeboden/te koop. Die zouden nog evt in een subboard geplaatst kunnen worden. Nu heb je 2 diensten in 1 forum

Offline KingOfPop1981

• Forumbeheerder
  • Big Maniac
    • Bekijk profiel
« Reactie #251 Gepost op: 20 juni 2016, 00:19:06 »
Dan gaan we heel veel modellen veel dieper begraven en dat is niet de bedoeling. Als een enkeling zich stoort aan de overige modellen omdat het er veel zijn  dan kan hij/zij deze nu inklappen. Dat scheelt enorm voor die persoon.

Offline jeroentjuh

• Genius driver
  • Aantal schouderklopjes 12
    • Bekijk profiel
« Reactie #252 Gepost op: 9 december 2016, 14:01:44 »
mis een idee om het meeting programma van volgend jaar al te plaatsen ?
Suzuki Swift 1.6 Sport
Cars For Special Rides
Wees Positief Niet Negatief

Offline KingOfPop1981

• Forumbeheerder
  • Big Maniac
    • Bekijk profiel
« Reactie #253 Gepost op: 4 februari 2017, 16:34:59 »
mis een idee om het meeting programma van volgend jaar al te plaatsen ?

Dat gaat de komende uren gebeuren.