Auteur Topic: Helemaal nieuw  (gelezen 498 keer)

Offline Yup

• Rookie
  • *
  • Aantal schouderklopjes 2
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
Helemaal nieuw
« Gepost op: 8 april 2021, 22:05:18 »
Hoi, mijn naam is Yup en na vroeger een 2 Alto's gereden te hebben , daarna overgestapt op een Fiat Panda Popstar en sinds afgelopen zaterdag weer een Suzuki. Ditmaal een Swift Bandit van 2017, oranje met een zwart dak, voorzien van cruise control , navigatie en 16 inch wielen. In zes dagen al iets meer dan 600 km. mee gereden en ben helemaal om. Bevalt me prima. Hoop veel info te vinden op deze site.

Offline Rico1974

• Pro driver
  • Aantal schouderklopjes 10
  • Suzuki Vitara 2016
    • Bekijk profiel
Re: Helemaal nieuw
« Reactie #1 Gepost op: 9 april 2021, 10:45:33 »
Welkom hier op het forum en veel veilige kilometers.
Foto’s zijn altijd welkom op het forum  ;)
En heb je nog plannen om iets aan te passen aan je Suzuki?

Offline Roger de snelle

• Racer
  • Aantal schouderklopjes 36
  • Snel maar niet heus
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 9 april 2021, 17:41:28 »
Welkom hier! 8) 8)

Offline Villa

• Speed Junkie
  • Aantal schouderklopjes 24
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 9 april 2021, 19:54:32 »
Hartelijk welkom bij onze club, Yup.
Oranje lijkt mij een mooie kleur voor een Swift zeker in combinatie met zwarte nuances.
Ik wens je veel veilige 'Suzuki' kilometers !
(Hierbij krijg je een 'schouderklopje' van mij) 😉
« Laatst bewerkt op: 9 april 2021, 19:58:33 by Villa »
Groetjes, Andrés

Offline Yup

• Rookie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 9 april 2021, 21:33:28 »
Dank je, schouderklopje terug!  Ook de zwarte LM velgen staan er mooi bij. Al talrijke positieve reacties gekregen.

Offline cabrio_rob

• Racer
  • Aantal schouderklopjes 46
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 10 april 2021, 15:10:55 »
Welkom
Cabrio rijden is voor mij volop genieten van het leven

Offline Yup

• Rookie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 april 2021, 18:00:18 »
Vandaag de navigatie  van mijn Swift ge-update. De Suzuki SLDA update bleek niet te werken. Contact opgenomen met verkoper van de update "Wh33lsonfire "en het bleek dat ik een andere orginele radio aan boord heb die normaal in NL niet verkocht wordt. De normale radio heeft 4 vlakken in het scherm en ik heb er maar een. Het verschil is dat in NL een Suzuki SLDA update werkt en bij mijn ge importeerde Swift een Suzuki Garmin nodig is .( deze zit in de Grand Vitara (2012-2014) en de S-Cross (2015) . Verkoper wist ook niet dat daar verschil in was , maar hij hij heeft er keurig voor gezorgd dat alles in orde kwam.
« Laatst bewerkt op: 11 april 2021, 18:11:16 by Yup »

Offline Villa

• Speed Junkie
  • Aantal schouderklopjes 24
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 14 april 2021, 15:11:36 »
Vandaag de navigatie  van mijn Swift ge-update. De Suzuki SLDA update bleek niet te werken. Contact opgenomen met verkoper van de update "Wh33lsonfire "en het bleek dat ik een andere orginele radio aan boord heb die normaal in NL niet verkocht wordt. De normale radio heeft 4 vlakken in het scherm en ik heb er maar een. Het verschil is dat in NL een Suzuki SLDA update werkt en bij mijn ge importeerde Swift een Suzuki Garmin nodig is .( deze zit in de Grand Vitara (2012-2014) en de S-Cross (2015) . Verkoper wist ook niet dat daar verschil in was , maar hij hij heeft er keurig voor gezorgd dat alles in orde kwam.

Toppie dat alles weer in orde is 👌🏻
Groetjes, Andrés

Offline swiftkevin

• Senior driver
  • **
  • Aantal schouderklopjes 7
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 18 april 2021, 00:36:41 »

;D ;D