Auteur Topic: Suzuki Manics clublidmaatschap  (gelezen 15740 keer)

Offline swiftkevin

• Junior driver
  • **
  • Aantal schouderklopjes 4
    • Bekijk profiel
Re: Suzuki Manics clublidmaatschap
« Reactie #60 Gepost op: 20 mei 2020, 22:24:45 »
Dan ga ik je bij zilver erbij zetten. Dank je voor je steun aan de onkosten van de club.

Misschien een ideetje, een tikkie link aanmaken namens de club, iedereen heeft wel iDEAL in Nederland maar niet iedereen kent/heeft PayPal, dus dan verlaag je de barriere om een lidmaatschap starten.

Offline Rico1974

• Pro driver
  • Aantal schouderklopjes 8
  • Geslacht: Man
  • Suzuki Vitara 2016
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 20 mei 2020, 23:58:44 »
Ben al een tijd lid en het wordt nu wel eens tijd om een donatie te doen.
Kun je mij een mail sturen voor ZILVER.

Online KingOfPop1981

• Forumbeheerder
  • Big Maniac
  • Aantal schouderklopjes 125
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 21 mei 2020, 03:16:42 »
Misschien een ideetje, een tikkie link aanmaken namens de club, iedereen heeft wel iDEAL in Nederland maar niet iedereen kent/heeft PayPal, dus dan verlaag je de barriere om een lidmaatschap starten.

Dat is een goed idee. Ik ga hier binnenkort mee aan de slag.

Ben al een tijd lid en het wordt nu wel eens tijd om een donatie te doen.
Kun je mij een mail sturen voor ZILVER.

Bij voorbaat dank. Ik kom hier binnenkort op terug bij je.

Offline Villa

• Speed Junkie
  • Aantal schouderklopjes 22
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 21 mei 2020, 06:36:54 »

Nee hoor 😋
Ik heb (bewust) niet eens internet bankieren 😉
Suzuki Groet,
Andrés

Offline swiftkevin

• Junior driver
  • **
  • Aantal schouderklopjes 4
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 21 mei 2020, 13:01:53 »
Nee hoor 😋
Ik heb (bewust) niet eens internet bankieren 😉

:-X

Online KingOfPop1981

• Forumbeheerder
  • Big Maniac
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 24 mei 2020, 01:50:45 »
Heb inmiddels uitgezocht om een Tikke aan te maken voor de Suzuki Maniacs abonnementen. Vervelende daarvan is dat ik elke 14 dagen 3 QR codes opnieuw moet aanmaken, uploaden en posten. Dat zou inhouden dat ik dat bijna 80 keer per jaar moet doen. Dat is niet handig. Dus een Tikkie gaat het niet worden. Als iemand geen PayPal heeft kan er wel persoonlijk een Tikke worden aangemaakt.

Ik ga nog kijken naar andere opties.

Offline roelofs125

• Junior driver
  • **
  • Aantal schouderklopjes 6
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 24 mei 2020, 10:54:23 »
Heb inmiddels uitgezocht om een Tikke aan te maken voor de Suzuki Maniacs abonnementen. Vervelende daarvan is dat ik elke 14 dagen 3 QR codes opnieuw moet aanmaken, uploaden en posten. Dat zou inhouden dat ik dat bijna 80 keer per jaar moet doen. Dat is niet handig. Dus een Tikkie gaat het niet worden. Als iemand geen PayPal heeft kan er wel persoonlijk een Tikke worden aangemaakt.

Ik ga nog kijken naar andere opties.
Daar zit wel veel tijd in dan...  misschien dan kijken hoe het zit met een IDeal knopje? Mogelijk betaal je dan per transactie een een eurotje of minder.

Of lekker ouderwets, mensen die dan toch via een tikkie willen doen, stuur een PB  naar diegene die erovergaat en dan komt het ook wel goed!

Even wat anders? Is het misschien mogelijk misschien is het eral? Maar de betalende forum gebruiker
. Brons zilver goud etc, Omdat kenbaar temaken? Bijv  als je iets post heb je toch dat zij balkje met je plaatje, je naam, “junior driver”  aantal schouderklopjes. Kan in dat blokje niet wat worden geplaatst van bij Zilver of met een plaatje?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Online KingOfPop1981

• Forumbeheerder
  • Big Maniac
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 24 mei 2020, 15:20:32 »
Daar zit wel veel tijd in dan...  misschien dan kijken hoe het zit met een IDeal knopje? Mogelijk betaal je dan per transactie een een eurotje of minder.

Of lekker ouderwets, mensen die dan toch via een tikkie willen doen, stuur een PB  naar diegene die erovergaat en dan komt het ook wel goed!

Even wat anders? Is het misschien mogelijk misschien is het eral? Maar de betalende forum gebruiker
. Brons zilver goud etc, Omdat kenbaar temaken? Bijv  als je iets post heb je toch dat zij balkje met je plaatje, je naam, “junior driver”  aantal schouderklopjes. Kan in dat blokje niet wat worden geplaatst van bij Zilver of met een plaatje?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heb net de eerste op verzoek gedaan met Tikkie. iDeal moet ik nog uitzoeken.

Ben nu in het systeem aan het kijken of het mogelijk is dat ik boven de kwalificatie van bijvoorbeeld "Junior driver" wat wordt veranderd bij aantal geposte berichten ruimte kan maken voor een lidmaatschap kenmerk.