Auteur Topic: Het verbruik topic.  (gelezen 13345 keer)

Offline JR-Swift

  • Little Maniac
  • *****
  • Berichten: 2074
  • Aantal schouderklopjes 21
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
Re: Het verbruik topic.
« Reactie #150 Gepost op: 9 februari 2018, 18:50:38 »
oepss maar dan rijd je harder dan 100 denk ik
Volgens het metertje rijst die bij 120 zuiniger dan bij 100. Dus ja harder
1 Team, 1 Passie, Suzuki!

Offline Witte YP6

  • Racer
  • *****
  • Berichten: 1230
  • Aantal schouderklopjes 12
  • Geslacht: Man
  • fear nothing. risk everything
    • Bekijk profiel
Re: Het verbruik topic.
« Reactie #151 Gepost op: 10 februari 2018, 11:54:38 »
bij mij maakt dat geen fuck uit of ik nu 80 rij of 130 verbruik is bijna het zelfde
wie laag is schraapt of moet omrijden of komt vast testaan hoe breder hoe beter
fear nothing. risk everything life starts @ 550 bhp
gaat nu kaal door het leven
te herkennen aan een witte zwarte swift met een grote spoiler achterop en een hoop herrie uit de uitlaat

Offline Rutger97

  • Senior driver
  • **
  • Berichten: 186
  • Aantal schouderklopjes 7
  • Geslacht: Man
  • Sinds ruim een jaar een enthousiaste Suzuki gek!
    • Bekijk profiel
Re: Het verbruik topic.
« Reactie #152 Gepost op: 10 februari 2018, 12:27:12 »
bij mij maakt dat geen fuck uit of ik nu 80 rij of 130 verbruik is bijna het zelfde
Heb ik dus ook! Kom bijna nooit boven de honderd. Maar om nou te zeggen dat ik minder verbruik als wanneer ik wel boven de 100 rijd,

Offline JR-Swift

  • Little Maniac
  • *****
  • Berichten: 2074
  • Aantal schouderklopjes 21
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
Re: Het verbruik topic.
« Reactie #153 Gepost op: 10 februari 2018, 13:29:21 »
Gemaakt om hard te rijden. Haha
1 Team, 1 Passie, Suzuki!

Offline swift16vrules

  • Pro driver
  • ***
  • Berichten: 391
  • Aantal schouderklopjes 4
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
Re: Het verbruik topic.
« Reactie #154 Gepost op: 19 februari 2018, 17:56:26 »
1op14.05 op octaan 102 in een 2007 swift sport. Grotendeels 80 100 en 130 wegen inclusief 170+ aantikken en goed aantal keren de begrenzer kussen. Valt me niet tegen gezien de 4350 toeren bij 130...